lifebehindthekamera.blogg.se

2013-04-16
16:08:10

Åsiktsinlägg
Jag är så himla trött på personer som är själviska och bara tänker på sig själva. De tror att hela världen kretsar bara runt dom. De tycker ett dom är störst, bäst och vackrast. De tror att de kan allt och att de alldrig kan ha fel utan dom har rätt alltid och om allt. De pratar bara om sig själva och om man säger något som inte handlar om dom är det inte intressant och ignorerar och sedan börjar de prata om sig själva igen. Jag är så himla trött på sånt. T.ex. om man frågar vad den personer har gjort i helgen svarar dom men de frågar inte tillbaka eftersom då handlar det ju inte om dom längre och då är de inte intresserade. Det finns bara jag, jag och åter jag i deras hjärnor.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: