lifebehindthekamera.blogg.se

2013-08-12
17:56:37

Jag lever!
Ville mest tala om att jag fortfarande lever. Jag har inte bloggat på hur länge som helst. Hur som helst så har jag slutat nian nu ju och efter skolavslutningen hade vi klassfest som var jätte kul. Sommarlovet har varit jätte bra. Jag har solat, badat, varit med vänner, spelat minigolf, varit med Linda i Helsingborg i några dagar och i torsdags kom jag hem ifrån Cypern. Har varit där i en vecka och det var varmt och jätte mysigt. Så det är väl det jag har gjort i korta drag.
 
Om en vecka börjar man på gymnasiet vilket är väldigt spännande och jag kom in på samhäll precis som jag ville så det är jag glad över.
 
Får väl se om det blir lite bättre bloggning nu till hösten för har inte riktigt känt för att sitta massa framför datorn nu på sommarn och hyfsat bra väder:)
 
Hoppas alla har haft en bra sommar!<3
 
Puss och kram
Mathilde
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: