lifebehindthekamera.blogg.se

2012-07-14
09:50:32

onsdag, torsdag, och fredag
tjenare mannar:)
 
Jag har inte bloggat på superduper länge men därför gör jag det idag...:)
 
Ons: först tränade jag lite innan jag gick ut med lunisen. sen kom Johan och Samuel hit vid 2, vi hade vattenkrig och sånt :) men det slutade med att Johan puttade i mig i baddammen med alla kläder på :/ haha!! sen åkte vi upp till kattungarna och gosade med dom i en halv timma innan dom åkte hem till Johan. Johan puttade nämligen i mig med kläderna på och sig själv...:) så dom skulle komma senare och kolla på film men då var Samuel tvungen att åka hem så då kollade jag och  Johan på filmen "Obsessed" verkligen GRYMT bra!!!
 
Tor: vakanade av att min kära vän Lisa smsade mig att vi skulle ses med hundarna en stund. så jag stack med Luna till henne så tränade vi lite och gick en promenad. sen hängde Lisa med mig hem så hade vi vattenkrig och massa mer roliga saker!!!:) sen när Lisa åkte hem kommer jag inte ihåg vad jag gjorde faktiskt:/ tror jag var ute i stallet och putsade sadlarna:P
 
Fre: gjorde ingenting fram till kl 3 då åkte jag och jobbade lite. sen kom min syster hem och lagade mat till oss osv..:)))
det slutade med att jag la mig kl 24.00:DD
 
denna bilden tog vi i tisdags men var tvungen att lägga upp den för den är SÅ cool:D
en bild på "Fjuni" som Mathilde kallar henne...:)
 
Ha det:):)
/ Linda:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: