lifebehindthekamera.blogg.se

2012-07-08
20:19:32

sommardag 8/7 2012
hejhej!!
idag började med att jag inte gjorde någonting som vanligt :P
sen vid 12 ringe mathilde och undrade om vi kunde göra nått så hon kom hit och vi la oss för att sola.
sen hade vi lite vattenkrig osv... hästarna blev bortade och fick beta en lite stund innan madde (mathildes mamma) ringde och undrade om vi ville hänga med till solviken och käka vilket man inte kunde säga nej till:) jag åt en liten schitzel och drack vatten:D men lite om morgondagen
imon ska jag jogga på morgonen sen ska jag till stan och köpa en bikini på lindex.. det sägs ju att det ska bli dåligt väder imon vilket vi ogillar://// har inga planer efter det så jag får väll ta dagen som det kommer helt enkelt:)))
här kommer lite bilder på denna dag...:D
Ha det:):)
/Linda:)
 
 
P.S
jag håller på att ladda ner en film som heter soul surfer!!
nån som vet om den är bra:D D.S
 
 
mohaahaha sa ju att jag skulle lägga upp denna som straff mathilde..:)
håller på att måla en tavla nu men den är långt ifrån klar:)

Kommentar:
#1: Mathilde

Linda!!! Ta bort den bilden nu!!!!! ;P

Svar: hahahahahahahaha nästa gång ska du lyssna på MIG...:D
lifebehindthekamera.blogg.se

2012-07-10 @ 18:20:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: