lifebehindthekamera.blogg.se

2012-06-18
15:57:26

Gekås!!
Ja som ni fattade på rubriken så har jag varit på gekås med Mathilde idag:)
Vi skulle ta bussen vid 10 eftersom vi planerat att skicka en sms-biljett. Men det var ju lättare sagt en gjort för när vi skulle köpa den så i all panik rusade vi in på stationen och fick köpa ett busskort. haha låter lite oproffsigt men faktum är att jag åker buss typ 1 gång per år! när vi kom till gekås uppäckte vi att dom hade byggt om så båda var helt lost därinne. Men efter ca 1.5 timme så var vi ute igen och jag fick faktiskt köpt en del "behövliga" saker!!! tillbaka i varberg så bar det av till h&m och Gina tricot. men nu är jag hemma och tänker faktiskt inte göra myckt mer idag, blir inte så inspirerad av detta underbara väder heller. men jag lägger in några bilder på vad jag köpte iaf:P
Ha det :):)

/Linda:)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: