lifebehindthekamera.blogg.se

2012-06-24
21:08:07

Idag+imorgon:)
Idag gick jag upp vid 10 och åt som vanligt frukost:) eftersom jag bakar varje gång jag har tråkigt så bakade jag muffins idag!! dom blev ganska goda iaf:D sen åkte jag och mamma till rusta och köpte lite nödvändiga saker (tvättmedel m.m) då fick jag ett par superfina armband och så köpte jag en vågtång til håret faktiskt:) så nu har jag hela paketet (Locktång, platt tång, våffeltång och vågtång) Den är superbra faktiskt kostade bara 249 kr vilket passade min stora plånbok:) men nu sitter jag och kollar lite på datorn men ska snart lägga mig och läsa i boken som mathilde rekomenderade!! den är väldigt bra.
 
imorgon: imorgon (Måndag) ska jag och Johan hitta på någonting!! vet inte vad men vi brukar komma på nått roligt så det ska nog bli bra:):) men jag bloggar mer imon om jag hinner:)
 
Ha det:):)
/Linda:)
 
 
en dålig bild på mina superfina armband:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: