lifebehindthekamera.blogg.se

2012-06-20
16:56:47

igår:)
hejsan!
Igår så var jag med min kompis Johan:) han var här typ hela dagen så jag hann inte blogga. Men iaf så kom han hit vid 1 och så lyssnade vi på musik och chillade till typ kl 5 haha:) då ringe Samuel och undrade om vi ville hänga med och bada vid vikhyddan och det kunde vi ju inte tacka nej till! jag trodde att det skulle vara jätte kallt i vattnet men det var ganska okej ( inte för jag badade så länge ) sen skulle Johan hem men när han fick höra att jag skulle äta tacos till kvällsmat så bestämmde vi oss för att ladda ner en film och äta godis ist:) filmen vi såg på hette "This means war" den var bra tycker jag helt värd att se. Men när den var slut så var kl bara 22.00 så vi tittade på en till som hette typ project X! (också bra) det slutade med att Johan åkte hem runt 24.00:)
Men idag har jag varit med Lisa och Lovisa det var kul vi hoppade studsmatta och fikade. Det var mysigt med:))
Ha det:)
/Linda:):)
 
ingen aning vad jag skulle lägga upp för bild så det får bli en på mig själv:P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: