lifebehindthekamera.blogg.se

2012-06-16
21:25:12

Kocken:)
Hejhej!!
I kväll blev jag kocken i huset så jag lagade en 3-rätters middag med lite olika ingredienser.
Men idag har jag iallafall varit med min bästis (förra inlägget) Lisa. Vi spelade in tv pogramm, spelade spel på datorn, cyklade till vareborg, åt glass på tre toppar och hälsade på min grannes 9 kattungar. Vi  hade lika kul som vanligt men det roligaste var när Lisa fick syn på kattungarna och får ett bokstavligt sagt DAMPANFALL!!! för hon tyckte dom var så himmla söta/gulliga, vilket jag absolut håller med henne om. Hade tyvärr inte kameran med mig så det får bara bli bilder på min meny:P
Ha det:)
/Linda:):) 


Förrätt: fetaostknyten med spenat!



Huvudrätt: Pasta Carbonara!



Efterrätt: vaniljglass med varma hallon och chokladsås!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: