lifebehindthekamera.blogg.se

2012-06-29
20:52:15

Svaren till frågestunden!;D
Saknar du lille Nisse Nilsson?
Ja, det göra jag väldigt mycket:)
 
Hur är livet på hästfronten nu?
Efter jag slutade sköta Nisse red jag på en islandshäst som står på en ridskola i Himle men som nu används på lägrena nu på sommaren. Så just nu har jag ingen häst som jag sköter om.
 
Varför kan inte jag få ditt hår?
Haha, jag tror jag vill behålla det;D
 
Hur gammal var du när du börja rida?
Jag var 4 år, tror jag
 
Vilken är din favoritfärg?
Min favoritfärg är blå och röd:)
 
Vilken är din favoritfilm?
Min favorit film är nog the Hungergames, tycker den är jätte bra.
 
Vad saknar du mest med att ha egen häst?
Oj, svår fråga, jag saknar allt med att ha en egen häst. T.ex att man får bestäma över den själv, att man har något att göra varje dag osv:)
 
Hur ser din drömhäst ut? Temprament, utseende?
Den skulle antingen var hel svart eller en brun med ljus man och svans. I temrament skulle den vara ganska pigg, kanske inte lika pigg som Nisse då men nästan:) Den ska tycka det är kul att arbeta. Typ som Nisse men lite lugnare och ha lite mer självförtroende , lättast att beskriva så:D
 
Vill du flytta till Tyskland när du blir äldre?
Ja, jag tror det. Det finns sånna fina hästgårdar där som jag gärna skulle villja bo på.
 
Vilket är ditt bästa minne någonsin?
Jag har många fina minnen men ett utav de bästa är när jag fick Willy. När han kom hem till oss och gick ut från lastbilen och jag fick se honom för första gången i verkligheten.
 
Har du någon pojkvän?
Nix, det har jag ej. Jag är singel och sökande som man brukar säga;D
 
Ha det gött
/ Mathilde<3
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: