lifebehindthekamera.blogg.se

2012-06-15
13:50:45

Välkommen!
Hejhej!

välkommen till Mathildes & Lindas blogg. vi kommer att skriva enskilda inlägg om vad som händer i våra liv. men bloggen kommer även fyllas med finfina foton. men för att ni ska lära känna oss lite bättre kommer var och en skriva fakta om sig själv!


Mathilde: jag är en tjej som är 15 är och bor i Varberg. På min fritid spelar jag innebandy, rider, shoppar och är med mina vänner. Hemma har jag en katt som heter Ariel, hon är vit, brun och svart (bild kommer) jag älskar djur förutom småkryp men hatar falska människor och banan. Jag har haft 2 hästar som hette Clara och Willy som har stått hemma hos Linda. Tyvärr växte jag ur båda och sålde dom. Nu har jag bara sköthästar men drömmer såklart om att få en egen igen. I framtiden vill jag resa runt i världen och efter det vill jag bli ridandepolis och bo på en stor gård.







'
Linda: jag är 14 år och bor i ett ganska stort hus i utkanten av varberg. på "gården" hemma hos mig bor det  2 hästar som heter tummeliza (shetlandsponny) och santana (fjording/arab). det bor också 1 hund som heter Luna hon älskar att springa och vara lite jobbig., två katter och några höns. på min fritid älskar jag att spela innebandy i varbergs lag WIC som vänsterback nr 8 , spela fotboll och vara med mina vänner. Min favoritaffär är New yorker som tyvärr inte finns i varberg, favomaten är tacos och favoklädena är ett på jeans från lindex och en T-shirt från new yorker. i framtiden vill jag jobba som sjuksköterska i någon storstad ha 2 barn (1 kille &1 flicka)som ska heta sigrid och benjamin och bo i en villa som är full av färg.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: