lifebehindthekamera.blogg.se

2012-10-10
11:03:36

Göteborg
Igår var vi i Göteborg med klasen. Vi samlades kl 1 på eftermiddagen så det blev en härlig sovmorgon. Sedan tog vi bussen upp till Göteborg. Där fick vi gå runt och kolla hur det såg ut på operan. Efter det hade vi fritid i så jag och ett gäng tjejer gick runt lite inne på femman sedan käkade vi pizza på pizza Hut;D 2 timmmar senare samlades vi och då var det dags att gå tillbaka till operahuset och kolla på musikalen Chess. Vi fick sitta på tredje balkong och det var ganska läskigt för det var så högt.
 
Efter halva var det paus och sedan var det igång igen. Men jag tyckte musikalen var helt okej faktiskt. När det var slut kl 22 fick vi vänta på bussen i 20 minuter så då passade några på att spela fotboll och vi andra tittade på:) Sedan var det dags att åka hem igen. Jag var nog hemma vid kvart i tolv och då blev det direkt i säng för jag var så himla trött. Men som tur var är vi lediga idag! så himla skönt att få ha sovmorgon eftersom vi kom hem så sent. 
 
Jag har världens bästa klass asså, vi hade det super kul igår jag skulle aldrig tänka mig att byta klass.
 
/ Mathilde<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: