lifebehindthekamera.blogg.se

2012-09-26
14:11:00

Utvärdering av mina senaste dagar
I söndags var jag hemma hos Linda och vi gick en promenad med Luna och cyklade till coop och köpte grejor till sommarbärs pajen som vi sedan baka och smaka på. Den var super god;)
 
 
 
 
 
Imåndags hade jag studiedag!;D Då var jag och Alicia på stan och fikade lite och hade det bara mysigt och snackade lite och så:)
 
 
 
 
 
I tisdags var jag i skolan som vanligt och kom hem vid 2. Sedan åkte jag och mamma ner till Falkenberg och köpte skor. Efter det pluggade jag lite No och matte, har matte prov på fredag nämligen;P
 
 
 
 
 
Nu sitter jag i skolan och ska snart ha engelska som är sista lektionen så slutar kl halv 4 idag. När jag kommer hem ska det pluggas ännu mer matte.
 
 
Ha det gött så länge;D
/ Mathilde
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: