lifebehindthekamera.blogg.se

2013-01-10
14:23:50

Allmänt
Jag har inte bloggat på typ 2 dagar och jag har inget att skylla på mer än att jag inte har tänkt på det. De första skoldagarna har varit helt okej, kul att träffa sina kompisar igen men att höra klockan ringa och gå upp tidigt på morgonen har varit mindre bra. Just nu har jag hälsa lektion men jag är klar med det vi ska göra så då tänkte jag att jag kan blogga lite fast jag inte har något speciellt att blogga om. Efter hälsan har vi den sista lektionen som är matte, så slutar halv 4 idag.
 
När jag kommer hem ska jag äta, vi gjorde hemma gjord thaimat igår och det blev lite mat över så det ska jag göra först. Sedan ska jag kanske titta något avsnitt av the vampire diares eller pretty little liars, får se vilket det blir eller om det blir något avsnitt av varje får se hur jag gör.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: